Klanten
Gewaardeerde partnerschappen
The Sentient Way
Creatieve synergie
Sinds 2001 stelt Sentient veel organisaties in staat patronen en trends in hun gegevens te ontdekken. Dit heeft meer inzicht en verbeterde informatie opgeleverd om nauwkeurige voorspellingen en betere beslissingen te maken.
Klanten van Sentient zijn onder meer Delta Lloyd, KPN, De Telegraaf, politie, bibliotheken en belastingkantoren in binnen- en buitenland.
Nederlandse politieregios
Misdaadbestrijding
Politiediensten in staat stellen om DataDetective toe te passen in strategie-, plannings- en criminaliteitsanalyse met datamining.
Gemeente Amsterdam
Misdaadbestrijding
Met DataDetective analyseren en voorspellen van wapenbezit in Amsterdam ten behoeve van preventief fouilleren.
delta lloyd
Insurtech
De integrale analytische CRM verzorgen voor Delta Lloyd verzekeringen en intermediairs in de zakelijke markt.
OHRA Verzekeringen
Insurtech
Verbanden analyseren tussen medicaties en ziektebeelden.
Banque Populaire
Fintech
Optimale locaties van pinautomaten bepalen.
KPN
Talentanalyse
Een analysesysteem realiseren op het personeelsbestand van KPN voor de afdeling HR, bedoeld voor het herkennen van talent.
Matchcare
Talentanalyse
DataDetective van Sentient heeft Matchcare geholpen door de arbeidsmarkt te analyseren en mensen aan vacatures te koppelen.
De Telegraaf
Media
DoelgroepDetector ontwikkelen en leveren aan De Telegraaf om adverteerders te adviseren over hun marketing.
Muziekweb
Media
Adviseer muziek aan bezoekers van Muziekweb, met behulp van de Sentient Recommender.
Toetreden tot de gelederen van onze tevreden klanten is slechts een klik verwijderd - u hoeft alleen maar contact met ons op te nemen!